مشعل

مشعل

مشعل

مشعل

مزایای استفاده از مشعل دیگ بخار

 مشعل های دیگ بخار برای تأمین نیاز صنایع صنایع فرایندی که نیاز به مشعل دارند که در طول نوسانات بار بر روی خط باقی می ماند ، ساخته شده اند و می توانند به سرعت سرعت شلیک را تغییر دهند تا شرایط جدید بار را برآورده سازند. به طور معمول ، در زمان بارهای کم ، مشعل خاموش می شود و میزان بخار موجود در کشتی ، نیاز بخار کوچک را برطرف می کند. هنگامی که بار بخار اصلی برمی گردد ، مشعل شروع به کار کرده و تا حد زیادی سرعت می گیرد تا بتواند بار آن را تحمل کند. مشکل این است که حدود 2 دقیقه طول می کشد تا از توالی راه اندازی ایمنی عبور کرده و سپس به سرعت بالایی از بخار برسید و تا آن زمان ممکن است فشار بخار به حدی برسد که برای روند کار مناسب نباشد. یک مشعل دیگ بخار در این بارهای کم خاموش نمی شود ، اما همچنان کار می کند ، و با بارگیری بار ، فوراً سرعت بیشتری برای همخوانی با بار و حفظ فشار بخار تنظیم می کند. این اطمینان حاصل می کند که فشار بخار ثابت می ماند و از فرایند مورد نیاز پشتیبانی می کند.


جهت مشاهده لیست قیمت مشعل روی لینک کلیک نمایید. www.bamintahvie.com

برای یک صنعت فرآیند ، این موضوع مورد توجه اصلی است ، زیرا هزینه حفاظت از فرایند بسیار بالاتر از هزینه تولید بخار است. برای سایر برنامه ها ، مزایایی وجود دارد که می تواند این مشعل را بسیار جذاب جلوه دهد. رایج ترین مورد بازپرداخت هزینه ساده با کاهش دوچرخه سواری خاموش است. هر بار که مشعل شروع می شود ، باید کوره را تمیز کند (به عنوان یک اقدام ایمنی برای پاک کردن هرگونه گاز سوختی که ممکن است از دریچه گاز نشتی وارد شده باشد) برای حدود 90 ثانیه ، جایی که بسیاری از هوا را از طریق کشتی مجبور می کند تا هرگونه تمیزکاری را انجام دهد. گازهای سوختی که ممکن است در کوره باشد. 

هنگامی که این هوای سرد از درون کشتی عبور می کند ، توسط دیگ بخار تقریباً به همان درجه حرارت بخار یا آب داغ گرم می شود و این هوای تمیزکننده سپس پشته را به محیط بیرون می اندازد. انرژی لازم برای گرم کردن این هوای پاک شده از بین می رود و با شروع مجدد مشعل ، باید این انرژی از دست رفته را به علاوه انرژی مورد نیاز بار را تشکیل داد. این دوچرخه سواری داخل خاموش می تواند 20 بار در ساعت رخ دهد و می تواند به منبع اصلی هدر رفت انرژی برای برنامه تبدیل شود. نسبت تورنتون مشعل دیگ بخار بزرگ ، مانند 12: 1 ، می تواند باعث کاهش یا از بین رفتن دوچرخه سواری روشن و از بین رفتن انرژی مرتبط شود.


علاوه بر اتلاف انرژی ناشی از دوچرخه سواری مکرر در حالت خاموش ، از دوچرخه سواری مکرر در خاموش ، بیش از حد اجزای سازنده نیز وجود خواهد داشت ، که باعث افزایش هزینه تعمیر و نگهداری می شود و قابلیت اطمینان واحد را کاهش می دهد. هر بار که یک قطعه از دوچرخه سواری سنگین خاموش خارج شود ، مشعل مجاز به کار نخواهد بود و قبل از روشن شدن دستگاه باید تعمیر شود. اگر این فرآیند به بسته دیگ بخار سوز بستگی داشته باشد ، این می تواند تسهیلات را خاموش کند. در صورت روشن بودن دستگاه ، دوچرخه سواری سریع دریچه های کنترل ایمنی ، موتورهای فن احتراق و سایر اجزای سازنده وجود ندارد. در تمام این موارد ، سایش ناشی از دوچرخه سواری خاموش به سرعت عمر مؤلفه را کاهش می دهد ، در حالی که عملکرد طبیعی باعث کاهش عمر اجزا نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد