مشعل

مشعل

مشعل

مشعل

مشعل گازی - مشعل متخلخل

احتراق در محیط متخلخل ، یا مشعل متخلخل ، مزایای مختلفی را ارائه می دهد. با توجه به ثبات احتراق و درجه حرارت بالای تابش سطح ، این فناوری مورد توجه ویژه ای برای فرآیندهای صنعتی با درجه حرارت بالا است. مشعل متخلخل اکثراً از تأثیرات خارجی مستقل است. بنابراین می تواند بدون نوسانات فنی تحت نوسانات در کیفیت سوخت عمل کند. امروزه مشعل های متخلخل بیشتر در فرآیندهای صنعتی و گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرند ، و این فناوری با موفقیت ، از جمله دیگر ، در بازپخت شیشه است.


با توجه به وضعیت فعلی فن آوری ، مشعل های متخلخل را می توان در زمینه دمای فرآیند کم و متوسط ​​استفاده کرد. با این وجود کارهایی در حال انجام است که هدف آن تولید نسل جدید مشعل متخلخل برای فرآیندهای دمای بالا است. اعتقاد بر این است که استفاده از فناوری سوزان متخلخل در تولید شیشه باعث احتراق با میزان انتشار پایین ، کاهش مصرف انرژی و بهبود کیفیت به دلیل بهبود قابلیت کنترل می شود.


جهت مشاوره و خرید مشعل ، مشعل دیگ بخار ، مشعل گازی ، مشعل دوگانه سوز مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد